poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Indiana Jones and the Spear of Destiny 3/4

Indiana Jones and the Spear of Destiny
Indiana Jones i Włócznia Przeznaczenia

Trochę wody w Wiśle upłynęło, zanim wreszcie udało skończyć się trzecią część sagi Indiana Jones i Włócznia Przeznaczenia, mam szczerą nadzięję, że z finalną, czwartą częścią uwiniemy się nieco szybciej, a tymczasem serdecznie zapraszamy i życzymy miłej lektury!

Wcześniejsze numery znajdziecie w następujących notkach:
Indiana Jones and the Spear of Destiny 1/4
Indiana Jones and the Spear of Destiny 2/4  

1 komentarz:

  1. Obiecałem sobie, że się podzielę refleksjami po przeczytaniu Twojego Indiany. Przeczytałem całość obecnych trzech części już jakiś czas temu, ale jakoś ciągle zapominałem napisać kilka słów. Teraz to zmieniam:)
    Historia mi się podobała i nie mogę się doczekać na czwartą część. Tłumaczenie ładnie wygląda (zaznaczam tu, że nie czyytałem oryginału), graficznie ładnie zrobione (chodzi mi o tekst, nie rysunki oczywiście, choć rysunki też ładnie wyglądają). W drugiej części ubawiła mnie grupa uczennic ratująca "tych dobrych":) Jak "ci źli" wymachują bronią, a pani nauczycielka robi wykład o kwitnieniu rzeżuchy to był niezły ubaw:)
    Tylko kim jest to celtyckie dziewczę, co się pojawia od pierwszego tomu w wizjach Indiany? Mogę oczywiście domniemywać, że przyjaznym duchem związanym przez linię krwi z jego przodkami (na co wskazuje trzeci tom), ale rozwiązanie jej sekretu będzie (albo nie będzie:) ) w ostatnim tomie. Którego nawiasem mówiąc nie mogę się doczekać:)
    Owocnej pracy zatem życzę, za poprzednie trzy części dziękuję i na czwartą ochoczo wyczekuję:)

    OdpowiedzUsuń